Annandagen...

Publicerat. 2007-12-26 | 16:13:55
Jaha man har knappt blivit männska, var ute i går med min älskade Fia. Vi var hemma hos en av hennes kompisar i går kväll på förfest, var riktigt kul! Träffade massa nya människor och så spelade vi sing star...:) de e riktigt kul! Perfekt att köra på förfester. Sen gick vi till Olins, de var trevligt, spelade inte så bra musik och sen hade de bara en bar öppen med bara 2 bartender, kanske inte så begåvad gjort.. hm När vi skulle gå ut från Olins, skulle vi ju hämta jackan, stod i kön och bakom mig stod några jävla tjejer som sa att de hade likadan klänning som mig fast svart, men deras satt mycket syggare och sen hade de ju inte så stor storlek, för de hade ju stl 34, åhh jag ville bara vända mig om och slå till henne, men istället lämnade jag över min garderobslapp till Fia och sa högt att jag inte ville stå och lyssna på de idioterna. Blev så jävla ledsen...
Sov hos Fia i går, men innan jag somnade fick jag prata med en trevlig kille i telefonen:) ha ha han var lite full men gullig va han:)
Åkte hem till Christian en sväng sen och käkade lite, nu sitter jag hos mamma o pappa igen, lite släktingar på fika här, men ska nog snart dra mig hemåt. Åka och hyra en film och lägga mig och mysa lite, hi hi

Idag e de ju 3 år sedan det hände.. Tsunamin i Thailand. Uch, jag minns precis den dagen för tre år sedan när man vaknade och de informerade om olyckan hela dagen! Jag lider verkligen med de som var med om detta och förlorade nära och kära. Har läst tre böcker av personer som var med om händelsen och de alla har berört mig!
Jag vill skicka en tanke till alla de drabbade idag...

På fredag eftermiddag ska jag åka till min älskling Linda:)
Ska bli roligt! Vi ska åka till Ikea och bara ha kul.. ska fira nyår och byta julklappar och sen ska man ju få se hennes fina ring, gumman förlovade ju sig på julafton med hennes Henrik... Grattis Gummsan:)

Ska fortsätta och greja med Lindas julklapp.... den måste ju bli klar ju:)

Puss

                                                                                     JAG OCH LINDA....

image11

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback