Dan före dan...

Publicerat. 2007-12-23 | 14:40:46
I mrrn är de julafton! Då åker vi till mormor o morfar som vi alltid gjort sen jag föddes, de e tradition de. Tiderna är de samma varje år ha ha
11,30 mat hos mormor
15,00 fika och kalle anka, jag hoppas kalle uch tycker de e såå dötrist så jag och mormor går ut i köket och börjar med jasson:)
18,00 kommer mormors syskon och deras två barn (mammas kusiner) då blir de julbord.. mums, jag längtar. Har inte ätit julbord i år än...
Vi äter klart och sen kommer de bästa på hela julafton, ris ala matla:) MUMS!!!
klockan 20,00 ca kommer jultomten... eller i år kommer de nog ingen, vi har blivit för stor nu! Finns inga småbarn kvar i släkten längre så de blir nog ingen tomte för än ngn av oss får barn...
Efter klapparna blir det kaffe o tårta, i år har jag fått äran att göra tårta:) Blir en hallon o en tropisk mousse tårta...

Nu är man lite nyfiken på vad man får:)

Just nu sitter jag i Kvänum, brorsan sitter och mumsar på en chokladask med hans tjej, simon o mamma klär granen, pappa kokar skinka och jag sitter här:) Sen har vi fått en ny familjemedlem idag, mamma och papp var och hämtade en hundvalp idag, eller ja han e 9 månader. Stickan heter han och är en mini schnauser (kanske fel stavat men ja ja)
Han ska få åka med till mormor i mrrn.
Nu ska jag bege mig ut i köket.. ska bara tårtor:)
Innan jag åkte hit var jag i stan en sväng, köpte de sista klapparna till mamma och så var jag på Gina och köpte mig en klänning som jag ska ha i mrrn och på juldagen, om de nog blir ngt. Försöker få med mig torrbollarna fia och christian, sen har jag flirtat lite med Jimmy med...

God Jul på er...

Kram
I mrrn ska jag göra ett EFIT...
lägger in de i mrrn kväll:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback