Trött och E-tuna nästa:)

Publicerat. 2007-12-28 | 10:37:42
God morgon:)
Nu har jag vaknat till liv, hi hi blev lite sent i natt. Satt och pratade i telefon i 5,5 timma. Helst sjukt att man ens kan ha så mycket att prata om! Men de var roligt! JAg ville inte lägga på men han skulle hopp och jobba så kände att han kanske behövde sova:) Nu skickar vi sms hi hi

Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag packa lite saker. Sedan bär det av mot Kvänum, ska hämta lite saker.
Sen ska jag åka till Skara, klockan 15.15 går min buss mot Eskilstuna:) Ska bli såå roligt!!
Mamma tyckte inte att de va ngn bra idé att ställa min bil på ICA  parkeringen i skara över nyårshelgen så jag ringde Linda, så vi ska ses och ta en fika och sen ska de köra bort mig och ta med bilen tilbaka och ställa på deras boende parkering. Marianne var inte hemma, bara Karin så hon får ju gärna låna bilen om de e så..:)

Nej nu ska jag skynda mig:)
Hörs i kväll.. Ska ta massa bilder i helgen:)
Kram
___________________________________________________________________________________________

Nu är jag framme, sitter vid LIndas dator.
Hennes mamma kom och mötte mig vid bussen för Linda jobbar och hon var inte riktigt klar!
Så jag får roa mig själv lite. Tur att datorer och mobiler finns.. ha ha
I kväll blir det lugnt, ska be linda göra slingor på mig och noppra mina ögonbryn! De e inte allt för snygga:) Sen skulle hennes kille komma hit...
I mrrn ska vi gå på stan tror jag och sen ska vi ge oss på hennes fondvägg i hennes rum, den e blå nu men i mrrn ska den bli svart! Här ska de målas hi hi
Ska bli lite kul!
Bussresan gick bra, lyssnade på radion hela vägen via mobilen, somnade nog en stund också:)
Sen fick jag massa gulliga sms också.... de gillar jag *ler stort*

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback