Välkommen till min blogg...

Publicerat. 2007-12-16 | 22:20:43
Hejsan...


 

Det har tagit mig ett tag att över huvudraget fatta hur denna sidan funderar. Jag har många gånger funderat på att lägga ner det men nu har jag suttit lite och grejat, så vi får se hur det går:)
Jag blev sugen på att göra en blogg när några av mina vänner gjort en, lite kul att gå in och läsa och titta på bilder..
Det är tänkt att efter nyår, närmare bestämt den 9:e januari så ska jag än en gåmg bli medlem hos Viktväktarna. Har varit med ett antal gånger och lyckades faktiskt gå ner 12 kg fösta gången men är nu tillbaka på ruta ett igen! Efter mycket inspiration av min älskade vän Linda som om 0,2 kg gått ner 30 kg så e jag på g igen!
Så efter nyår kommer jag bokföra hur det går...
Hoppas att jag kommer in lite mer i detta innan dess...
Kram på er...
Emelie

image1

Kommentarer
♥ Malin

Kanonfin bild på dig =)

2007-12-17 @ 21:58:15

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback