23 februari..... min 22 årsdag!

Publicerat. 2008-04-10 | 20:36:56
Ja Lördagen den 23 februari fyllde jag 22 år, det var en trevlig dag. Brorsan sov över här så han var här, vi gick fram på stan en sväng o kikade och jag handlade de sista inför de lilla kalaset jag skulle ha, för mamma, pappa, simon, mormor, morfar o morbror. Bjöd på fika, blev kladdkaka och lite annat småfika:)
Fick lite presenter också, av mamma och pappa fick jag ett par Vagabond skor, en mysdress, en tvålpump med matchande tandborstmugg i svart keramik, jätte snygga. Jag fick också en cykel, som jag länge velat ha:)
Vid fem tiden gjorde jag mig iordning för sex party i Skara, en tjej jag jobbade med på ÖB hade de, de var en upplevelse, har aldrig varit på de förut:) Men fick sig några sköna skratt, speciellt när en av killarna efter lite fööööör mycket öl strippade framför alla, och de slutade med att Fia klappade händerna o skrev KALLSONGERNA och mycket riktigt han stod där naken:) ha ha. De roligaste var ju att hans kompis filmade allt med sin mobil, härligt att se dagen efter. Jag fick i mig lite för mycket också, så de slutade på toa med Fia och sen blev det hemgång till Fia...
Detta var en liten sen resume av MIN dag... här kommer lite bilder...

image110

Hela gänget på 27,5 kvm :)

image112

Tobias o Morfar

image113

Mormor, Simon, Jonny

image114

Skorna, mysdressen o min fina tvålpump med tandborstmugg...
image115

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback