Fel på mina linser...

Publicerat. 2008-04-28 | 22:56:28
Hejsan
Blev visst ett sent inlägg idag!

Mina linser har inte varit roliga:( hämtade ju ut dem i fredags och när jag satte in dem så skavde de vänstra ögat ganska länge men gick över sen men kom tillbaka lite då och då, idag på jobbet upptäckte jag att jag såg suddigt och mitt huvud var inte helt okej, precis som om att de var ansträngt så jag ringde till optikern och sa att de inte kändes ok så jag fick en tid halv fem så jag gick dit, han kollade mig i ögonen både med och utan linser...
Han tyckte de verkade konstigt eftersom jag bara har 0,25 styrka på den och som han uttryckte de: inte långt ifrån en glasruta så de lät ju märkligt, när jag tog ut linserna så tittade han på dem och konstaterade då att de var grumliga och att den vänstra linsen var fläckig,, inte konstigt då att jag såg illa och hade ont i huvudet så han tog tillbaka dem och skulle skicka efter nya!
Sen träffade jag Linda en sväng, vi satte oss på Söderströms uteservering och tog en fika och tittade på folk:) riktigt rolig underhållning!!
Cyklade hem hämtade mina filmer jag hyrde i går och lämnade tillbaka dem och sen blev de lite matlagning tills i morgon, blev wok:) gott gott!!

Sen har de bara blivit tv och msn och promenad.... skönt väder ute alltså!!
Nu e våren här!! HÄRLIGT!!
Nu ska jag snart sova!

Puss på er..

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback