Fest med tjejerna....

Publicerat. 2008-04-29 | 19:25:09
I morgon e de tjejernas kväll:)
Stod på jobbet idag och funderade på att jag var fest sugen, vilket e ovanligt för att vara jag. Fia kom och jag frågade henne om hon inte var sugen på att gå ut i Lidköping i mrrn och jo de var hon, sa till Fia att vi frågar Malin också för jag vet att hon nämnde innan helgen att hon va sugen och man kan ju säga att de va inga tvivel om vad hon ville när bo såg hennes reaktion, typ som en liten barnunge som fick en godis påse:) haha
Vi blir ett gäng, Jag, Fia, Malin, Ewe, Lina (tror jag) ev Emma, Linda... Tänkte först att vi skulle vara hemma hos mig men de e lite litet så de blir hos Linda, hon har gott om plats:)
Fia åker med mig hem i mrrn efter jobbet, vi ska sluta halv tolv redan, sååå skönt! Min vägning öppnar kl tolv och de vill inte jag missa. Tror dock att de inte kommer gå så bra, vet inte vad de varit med mig de senaste två veckorna, uch jag har inte hållt mig till mina P:( måste skärpa mig nu alltså. Var inne på Stadium idag med Linda och hennes patient och tittade på bikini, och de e ju mitt mål!! Att komma i en sån jävla bikini, deras storlekar e ju helt sjuka. Höll upp stl 42 o 44 på överdel och ja jag kan inte säga annat än att de e myggbett som gäller om man ska få på sig dem!! Fanns hur många snygga bikinis som helst!!
Var inne på Gina också en sväng, hängde undan ett par leggins och en klänning till Fia, hon lånade ju mina förra helgen och hon tyckte om dem så mycket så nu ska hon köpa samma:) Funderade även på vad jag skulle ha på mig i mrrn och såg då att tjejen i kassan hade samma svarta klänning som jag (som jag haft de senaste 2 ggrna ute) men hon hade grå leggins under och de var riktigt snyggt! Så när jag och Fia går dit i mrrn ska jag nog köpa ett par grå, hoppas de finns kvar bara!
Störande nu att jag inte har mina linser men jag hoppas de ringer i mrrn och säger att de kommit, de trodde de och de vore även roligt om mitt halsband har kommit som jag beställde för ett tag sedan, de skulle komma i slutet av april och om jag inte missminner mig så e de den sista i mrrn:) Ska få de halsbandet av min kära mamma:)
De e sååå fint:)

Kom precis hem efter en timmas promenad men herregud va varmt de e ute!!
Jag tog på mig ett par mjukisbyxor, t-shirt och min gamla PEAK jacka som jag fick av mamma en gång i tiden när jag spelade golf ha ha och jag trodde jag skulle dö...

Nu blir de tv:)
Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback