Godkväll!

Publicerat. 2008-04-27 | 18:19:08

Söndag kväll, brukar kännas skit med söndag kväll då man vet att man har lämnat en underbar helg och nu har en lååång arbetsvecka framför sig men idag känns de faktiskt ok, kan ju bero på att jag e LEDIG torsdag fredag!! Så jävla skönt!
Idag vaknade jag ganska sent, gick upp och gjorde mg en gröt frukost och sen la jag mig i soffan och kikade lite på tv innan jag provade mitt nya smink, riktigt roligt var det:) och fin blev jag.....
Sen åkte jag iväg en sväng till Ulrika med familj och lämnade tillbaka en sak jag lånat!! Sen begav jag mig till Åhléns, som sagt glömde ju köpa en rouge så jag gjorde det sen blev de faktisk en puder och en rouge borste också, kommer inte ihåg vem de var men någon blev arg på mig när jag använt samma borste för båda sakerna så de blev nya idag:) Nu kommer de vara roligt att sminka sig, efter jag sminkat mig tänkte jag ta ett kort på mig själv, hm de blev 55 st och 5 kanske blev bra! Bara att konstatera, jag blir inte bra på kort.

Har precis tittat klart på en film, blir nog en till nu:) Så härligt att bara ligga här i soffan:)

Kram så länge


Lägger ut ett av korten... svartvitt så klart  :)


image170

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback