Googla på sängskåp, HITTADE DET :)

Publicerat. 2008-04-11 | 21:57:25
Peter på jobbet hade suttit på hela sin lunchrast för att hitta en ritning på ett sängskåp, jag har googlat lite nu men har inte heller lyckats hitta en ritning MEN jag hittade en bild ( puss på dig pappa) precis så jag tänkt mig:) Hyllorna och de ovanför vill jag inte ha utan bara en ekskiva högst upp så man kan ha lite ljus och så på där:)
och som de stod på den sidan jag hittade bilden på, läs och njut... Smått men smart med sängskåp !!
" Det smarta sängskåpet går snabbt att fälla upp. Benen viks upp över bädden och en snäpplåsanordning håller sen sängen på plats. Skillnaden i yta ger fem extra inbjudningskort till festen"

SMÅTT MEN SMART MED SÄNGSKÅP
DET SMARTA SÄNGSKÅPET GÅR SNABBT ATT FÄLLA UPP. BENEN VIKS UPP ÖVER BÄDDEN OCH EN SNÄPPLÅSANNORDNING HÅLLER SEN SÄNGEN PÅ PLATS. SKILLNADEN I YTA GER FEM EXTRA INBJUDNINGSKORT TILL FESTEN:)


Vill ha:)
Bild kommer här...



image137

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback