Kan man vara gladare?

Publicerat. 2008-04-17 | 16:44:16
Hemma från jobbet...
precis satt mig i soffan o kände att luften bara gick ur mig. Jag e sååå trött, men som min kära vän Jimmy sa idag, tänk positivt, sen började han sjunga på ngn kyckling låt, sa att de e självförvållat och att de inte ville höra på mitt tjat, min respons blev att jag räckte ut tungan, tur att man har han på jobbe så man kan få sig några härliga skratt, e inte bara han som förgyller dagarna, utan många fler. Tex Emma, hon e bara för härlig! Hon ska färga mitt hår, så jag blir ljus igen:) Längtar!

I natt sov jag hemma hos Mamma o Pappa, var ju borta i går.... var inne hemma för än vid halv ett i natt... vad gjorde jag då? ha ha date kallas de....
Har träffat en riktigt mysig kille på internet som jag pratat mycke med i telefon, i tisdags kväll bestämde vi oss för att vi skulle ses, han bor i GBG så han tyckte vi skulle ses på halva vägen så de blev Alingsås.... Mer nervös kan man nog inte vara, uch. Vi skulle ses vid Mc Donalds eftersom jag e kass på den stan o han var där före mig så när jag kom såg jag hans bil och ställde mig lite längre bort, kommer ihåg att jag tog ett stort djupt andetag innan jag öppnade dörren, känslan i magen när jag såg han går inte att beskriva, jag log nog mer än med hela ansiktet... och han bara skrattade, och gav mig världens kram:)
Det blev en fika och vi satt o pratade lite, satt ungefär en timma och då var klockan sex, vilket betydde att alla äffärer stängde, så vi fick tänka om, skulle vi göra nu? Men kom snart fram till attt vi åker till Göteborg, så vi åkte i varsinn bil ner, stannade förbi IKEA och sen åkte vi hem till honom. Blev en riktigt lyckad dag men de e så synd att kvällen gick så fort, var svårt att släppa honom när jag skulle hem... vi stod länge vid bilen o pratade och jag fick mer härliga kramar.
Så dagen har varit bra och fylld med massa känslor i hela magen o dagen började ju så klart med förhör på jobbet:)
Får vi se när vi ses igen. Förhoppningsvis i mrrn, han har mycket för sig eftersom han pluggar men jag håller tummarna....:)
Tänker på Dig....

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback