Lördag....

Publicerat. 2008-04-26 | 16:17:42

Hejsan.

Då var de lördag igen då, helt underbart!!
Var å stan med mamma idag en sväng, tog en fika och kikade runt lite. Köpte oss lite strumpor på torget:) de var välbehövligt för mig kan jag lova, köpte även 6 par på rydéns så nu klarar jag mig ett tag. Sen blev de en sväng till ICA som vanligt!
Hade bokat mig tvätt tid idag då när jag kom tillbaka gick jag ner och startade 2 maskiner, åkte sedan till ÖB för att köpa mig lite tandkräm, tandborstar och så. Idag har jag faktiskt hängt ut min tvätt, pratade med mamma om de i bilen förut, tyckte de var synd att vi inte har ngt att hänga upp tvätt på här på gårdenm en smart som jag e så tog jag ut min torkställning jag har och ställde den här ute, perfekt, så nu hänger mina sängkläder och lite annat där ute:)
Har rensat lite också, slängt två sopsäckar med skit och varit uppe på vinden och hämtat ner pärmar, nu ska jag äntligen få ordning på mian räkningar för de ligger precis överallt....

Åkte även till Kicks en sväng, mitt smink har varit slut länge nu, har fått skrapa ut de sista nu och maskaran e så gott som torr men HUR kul e de att köpa smink, de e ju så dyrt men efter en bra lön denna månaden bestämde jag mig för att unna mig lite nytt bra smink så jag gick dit och fick hjälp av en jätte duktig tjej. Blev max factors fundation, puder och concielser. Loréal mascara och en eye liner från lancome.... sen fick jag massa gratis prover med mig hem, lite roligt. Men kom precis på nu att jag glömde köpa rouge så jag får fixa det på måndag.... Detta blev som sagt inte billigt, 700:- gick det på men som sagt de tycker jag att jag är värd... jag jobbar ju och tjänar pengar:)
Tur att man inte behöver köpa nytt varje månad, nu klarar jag mig ett tag:)
Blev en ny snygg Smink väska också, en silvrig Björn Borg:)

Hoppas man blir lite snyggare nu, ha ha...


image167

Så nu har jag handlat klart för denna månaden! Inga kläder har jag bestämt, några kilo ska allt bort till innan:)
Ska städa klart här i min lilla lya nu så de blir fint....:)
Kram så länge....

Hej igen...
Nu sitter jag här vid datan igen och känner mig nöjd:)
Har varit riktigt duktig idag! Har tvättat och var precis ute och hämatde de, de luktade riktigt gott:) Så får jag nog göra fler gånger!! Finns inget bättre än att lägga mig i nytvättade sängkläder, speciellt om de har hängt ute:)
Städat lilla lägenheten också, fint blev det:) Nya fina gerbera och nya doftljus:)
Var på ICA en sväng också och handlade lite, blev taco till kvällsmat idag! Gott!

I mrrm blir de promenad och sen ska jag nog åka och titta på Fia när hon dansar...

Tur att de e bra på TV på¨lördagar NOT!!!

Förresten, idag när jag städade tänkte jag: Gud va skönt de hade varit med ett sängskåp:)

Puss på er...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback