Ny soffa :)

Publicerat. 2008-04-10 | 20:56:09

Har länge funderat på en ny soffa, den jag hade va sådär... inget vidare att sitta i så jag nämnde de för mammai söndags, i måndags ringde hon och sa att hon hittat en på blocket i Skara...
Jag ringde killen och bestämde att jag skulle kika på den efter jobbet på tisdags, kom dit och tyckte om den direkt. På hemvägen ringde jag o kollade med mamma lite och ringde sen killen och sa att jag ville ha den, några timmar senare stod den här, han körde hit den till mig, så jag hade två soffor här ett tag men ringde brorsan så han la ut soffan på blocket, ner i källaren och slängde in averdragen till min gamla soffa i maskinen ( Klippan soffa) sen ringde de för fullt på soffan och kl halv nio var den borta... 500:-!! perfekt! Min nya soffa betalade jag 2800 kr för, köp på MIO tidigare..... nypriset var tydligen 7000:)
Och ja skön e den:)


Bild.....

image136

FIN :)

Nu har jag lite nya planer:)

vill bygga ett "sängskåp", som jag liksom kan "fälla in" sängen i. På så sätt försvinner sängen. Ska bara flirta lite med min kära pappa:) bygger vi en sån får de ju bli att måla om i rummet också, vill ha vitt och sen en ek skiva uppepå sängskåpet så de blir som en hylla. Sen skulle jag vilja tapetsera om också... :)

Får se, hoppas jag får hjälp med de:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback