Vad vill man göra egentligen....

Publicerat. 2008-04-18 | 22:44:33
God Kväll...
Kom precis hem, har varit his LInda en sväng på hennes jobb. Hon jobbar som personlig assistent åt en tjej i vår ålder, så jag var där och hälsade på lite, vi åt taco och tittade på tv, har varit lite sugen på att arbeta som personlig assistent och blev ännu mer sugen nu när jag hälsade på. De verkar vara jätte roligt. Man jobbar inte varje dag utan e ledig lite emellanåt och man hittar på saker när man jobbar. De e annat än att stå i en verkstad hela dagarna, nja jag ska nog försöka söka lite jobb nu, de kan de vara värt. Har ju inte tänkt att stanna på Swegon hela livet. Sen att de e så in i helvete tråkigt att söka jobb får man ta! Kanske ska söka som persolin assistent,, har ju ingen utbildning men som i Lindas läge behöver man inte så mycket utbildning känns de som. Vi får se.... Man kanske ska läsa.... hm ja jag vet inte.

Nu ligger jag i soffan, kan inte med ord beskriva hur trött jag e. Uch denna veckan har inte bestått av mycke sömn precis, uch. I mrrn blir de sovmorgon, de kan jag lova. Ska snart krypa ner i sängen men jag hoppas "han" ringer snart. Hi hi vill höra hans röst och säga god natt:)
I mrrn ska jag fram på stan en sväng o köpa en present till brorsan, sen ska jag gå förbi Gina en sväng också, de hade reklam på tv:n förut på en skit snygg klänning, skulle vara roligt att prova men tror den e för liten upptill:(
Sen ska jag iväg till Kvänum på kalas, ska ju fira lillbrorsan och sen ville min Fia att jag skulle med ut i Skara så de blir det nog:)
Uch de märks att de e slutet på månaden, kontot e ju inte speciellt fett:( Soffköpet gjorde mig lite fattigare.....
Såå skönt att bilen e avbetald o denna månaden får jag BRA LÖN:) ha ha

Puss o Kram på er så länge....
Tänker på dig D...
Linda, saknar dig mycket, snart ses vi:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback