Vägning...

Publicerat. 2008-04-23 | 16:39:01
Hejsan...
Kom precis hem igen efter att ha cyklat bort till VV, hade känslan i magen att de inte skulle bli så bra resultat idag eftersom jag inte har motionerat så mycket och lite fusk har de blivit tyvärr... +0,1 blev det idag men de e bara att kämpa på igen.... jag ger mig inte om ni tror de!! :)

Nästa vecka e 16.00 vägningen stängd för att de e helg och grejer mitt i veckan men de hade 12.00 klassen öppen så jag funderar på att kompa och sluta tidigare på onsdag så jag kan väga mig, e inte så roligt att missa vägningarna, gjorde ju de förra onsdagen också och de känns alltså...
Får se hur jag gör!

Varit på jobbet idag, har varit en helt okej dag, blev lite segt framåt slutet men de blir de alltid, då vill man bara hem:) Inte så konstigt heller när de e bra väder....
I morse kom mamma och sa hej till mig, har tänkt på henne idag! Hoppas det gick bra!

I kväll blir de promenad med Linda och sen MÅSTE jag försöka fixa iordning här hemma. Ser ut som FAN!! Sen jag fick data igen gör man fan inget annat än att sitta här och fåna sig!! Disk ta mig fan överallt och skit på hela golvet, så jävla tråkigt!

På fredag e de löning:) Jippie!!

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback