Ansökan o VV....

Publicerat. 2008-08-14 | 20:43:06
God kväll...

Sitter i soffan med MIN dator och Niklas vid sin, och båda e ute på internet!! Idag köpte vi en trådlös router! Så bra. Köpte den på Net on Net för 299:- helt perfekt. Var ju mest för att min dator också ska funka:) Köpte även godis skålen idag:)

Har också fixat med alla papper för ansökan till Folkhögskolan, så jag åkte iväg med de förut. Skolan börjar den 25:e så vi får se hur de blir framöver, jobb som assistent, skola eller kvar på Eniro. Spännande.

Sen har man faktiskt varit på VV igen ( huuur många gånger har jag inte varit där) och de va inge vidare att ställa sig på vågen, men ja ja nya tag. Skulle skrivit ut en kupong idag då man bara betalade 120:- för reg annars kostar de 220:- men glömde de. Men jag spang iväg till biblioteket snabbt och skrev ut en, 100:- e ganska mycke ju! Så de köpte jag VV godis för istället.
På hemvägen blev de en sväng till Ica, köpte lite mjölk och så... I mrrn e de dags att räkna igen...
Niklas måste hjälpa mig sen att hitta mina VV saker i förrådet:)

Nu ska jag kika vidare på tre feta brudar och en liten klänning! Roligt!!


Hej hej

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback