Beroende?

Publicerat. 2008-08-29 | 10:18:35
Hejsan!

Mina matvanor e kass, om jag fortsätter såhär som jag gör nu kommer jag snart rulla fram. jag har sån dålig själv deciplin så de e löjligt! Dennan veckan när Niklas varit borta har jag ätit godis varje dag, och ur kass mat! Jag börjar med GI men fullföljer inte, samma sak med VV. De går bra i början men sen skiter de sig. Jag tror fan att jag e beroende av godis och skit mat. Så fort jag e ensam äter jag.
Har sagt så många gånger att jag ska gå ner i vikt men jag klarar de inte o folk tycker bara jag snackar skit när jag pratar om de.
I går satt jag här i soffan och grät för att jag inte tycker om de jag ser i spegeln, kläderna sitter tajt och magen hänger över, och brösten blir bara större o större. Hatar de, vill inte se ut såhär vill göra ngt åt de men klarar de fan inte.
Jag skulle behöva få bort mitt sötbegär. Och få en rejäl start för att fort se resultat.
Jag måste göra ngt nu! Men vad? Skulle fan behöva ha ngn vid min sida 24 timmar om dygnet som kan stoppa mig!
Får ge Niklas mina pengar så jag inte har några att handla för...
Detta tål o tänkas på om jag inte vill väga hundra kilo snart... ( är en bit kvar men ändå)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback