Första skoldagen & frisören!

Publicerat. 2008-08-25 | 21:31:19
God kväll...

Precis hemkommen, har varit hos svärföräldrarna och ätit kvällsmat:)
Idag var de ju första skoldagen och de verkar super bra. Hade upprop och genomgång av skolan och lite lekar och så. Massa olika kurser o linjer på skolan, bla en klass som heter Lära mera som vi kommer arbeta mycket med, de är en klass med människor  som har olika sorters funktionshinder. Jag satte mig vid några på lunchen. en av tjejerna där var heeelt underbar. Hon var så mysig! Jag ville bara krama om henne och ta med henne hem.
Får jag inte arbetet som personligassistent så kommer jag verkligen se fram emot skolan:) men Niklas pappa e hundra procent säker på att jag får jobbe så jag får väl lita på honom:)

Efter skolan åkte jag hem en snabbis och betalade våra räkningar. Och så klart såg till att våra sparpengar hamnade på rätt ställe och de gjorde dem, våra första 1000:- :) känns super bra!!

Sedan bar de iväg till frisören, jätte fin salong o trevlig personal. Hon som ägde den var visst från Vara:)
Hon sa att mitt hår såg jätte torrt och slitet ut och att de såg livlöst ut. Så hon föreslog att jag skulle tona allt de hår som inte ingick i folie slingorna. Och jag sa ok, frisörerna som jobbar med mig brukar få göra som de vill:) De kan bäst...
Hon frågade mig också om vilket schampo jag använder... o jag köper ju ett i mataffären, kommer inte ihåg vad de heter nu, VO5 tror jag...  så hon föreslog att jag skulle köpa ett ordentligt så jag gjorde de, hon tvättade mig med de schampot och jag känner stor skillnad så de fick bli de. Dyrt men de ska räcka 4 månader...

Nu ska jag kika på singel mammor på 2:an!! Bra!!
Niklas har de bra, bommade på en fågel idag, ha ha bra jägare man e tillsammans med, ha ha

god natt

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback