I mrrn gäller de:)

Publicerat. 2008-08-18 | 09:38:24
God Morgon, sitter här vid datan på jobbet och äter mellis:) nektarin och vatten!! ha ha
Idag e se stockholm vi ringer, får se hur de går.
Var inne och prata med en av de ansvariga förut angående uppsägningstiden. De sa när man började att man hade en månad men de sa att de inte var ngra problem att sluta tidigare, de har fyra andra gjort tydligen så de känns ju bra. Kan jag ju säga de i mrrn när jag går på intervjuerna.
Idag efter jobbe ska jag åka och byta vågen jag köpte när mamma o pappa var här, de var ju en våg man skulle sätta upp på väggen (hushållsvåg) och de har vi inte riktigt plats med i köket.
Sen ska jag hem och gå en promenad, laga lite mat och kika på tv, Niklas jobbar kväll denna veckan så han e inte hemma för än vid elva, kanske går och möter han i kväll, får jag en extra promenad, kan han ta upp mig vid arenan:)

Hej så länge...

_____________________________________________________________________________________________

God kväll!!

Då är man hemma igen efter dagens arbete, mår dock inge bra:( Mår illa som fan och har en jävla huvudvärk... hoopas de går över.
Idag ringde de från skolan!!! I mrrn kl 12 ska jag träffa dem. Vi är tre stycken som ska få komma dit på ngn slags intervju. De gjorde tydligen så med alla som kommer in för att de ska få träffa människorna och se om de verkar rätt för utbildningen sa hon. Jag frågade också hur många platser den finns kvar och de var nog bara tre stycken. Så i mrrn kan jag lova att de blir tajt, ska vara på skolan 12 och på intervjun som personlig assistent kl 13. De visste redan på jobbe att jag skulle ta lucnchen 1 h senare pga av intervjun men nu måste jag gå tidigare och de var okej, tyckte jag var snällt.
Har sagt till dem att jag sökt skola och så de de vet om de. Nu är de sex stycken som slutat på Eniro så folk blir inte långvariga, slutar jag också är de 7....
Nu ska jag sätta mig i bilen och åka in till stan för att se var de e jag ska på intervjuerna i mrrn så jag slipper åka runt och leta efter de i mrrn så jag kommer i tid:) Smart va:) jag e ingen höjdare på att hitta i denna stan än:)

Så snälla, håll tummisarna för mig nu!

Kramar
______________________________________________________________________________________________________________________

Sådär då han man varit och checkat läget inför morgondagen och jag hittade rätt dörr:) Så de ska inte bli ngra problem att hitta i mrrn, vet till och med var jag ska parkera.
Vet till och med vad jag ska ha på mig, ha ha. Köpte en klänning på gina så de blir den med leggins och en vitt linne:) Man måste ju se lite hyfsad ut:)

Har precis gjort lite mat till min goding, hans favorit, pasta med creme fraiche såsen. Ska han få i kväll när han kommer hem och så har jag gjort matlåda till honom, snäll e jag:)
Jag ska också äta lite snart och kika på tv, i kväll 21.30 ska jag titta på kanal 2, handlar om singel mammor, älskar såna program.
Var och lämnade tillbaka min våg förut, och hittade faktiskt en ny på netto, för bara 100:- perfekt!!

Hej hej!!

Kommentarer
♥ Helena

det ringde en tjej från TheStudio nyss å tack så himla mycket för att du rekommenderade mig. ska dit i oktober å det ska bli skitkul!

hoppas du har det bra å att du trivs!

Kram

2008-08-19 @ 16:23:55
URL: http://sandoz.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback