NERVÖS!!!

Publicerat. 2008-08-26 | 19:00:34
Åhh va nervös jag e, i mrrn gäller det! I mrrn ska jag på intervjun kl 2...
Är det enda jag tänkt på denna veckan, nu längatar jag verkligen efter att få reda på om jag får jobbe eller inte.
Känns i hela magen nu att jag e nervös, när jag åkte hem från skolan idag åkte jag och kikade vart familjen bodde men jag e inte helt hundra än, måste kolla upp adressen bättre men jag vet på ett ungefär, har i alla fall hittat gatan.

Sedan åkte jag till svärföräldrarna och hämtade Luddis, då skulle de åka och handla på Ica Maxi så jag hängde på, vi köpte ingredienser till en mousse tårta som jag ska göra tills på lördag när vi ska ha kräftskiva hemma hos dom, nu säljer de ju mousse pulver på Ica, måste ju funka att göra tårta  på också så jag ska pröva:) Blir hallon:)

Vi var inne en sv'äng på Rusta också, jag köpte disktrasor, vita med svart tryck, två runda svarta mattor till köket för 29:- st, en fothandduk att ha utanför duschen och slip papper till köket, och jag går fram till kassan och ska betala med mitt kort,  och kassören säger att kortet e spärrat!!! Panik, Solveg fick betala, jag ringde direkt till banken, vet ju att jag bytt bank men va fan de kan ju inte spärra mitt kort innan jag fått en nytt!! Hon beklagade sig på banken och sa att de inte var så bra men att hon tyvärr inte kan låsa upp kortet igen, fint där står jag utan pengar och vet inte om jag har ngt nytt kort i brevlådan hemma och förresten så måste jag registrera de på banken innan jag kan använda de så de spelade ju ingen roll. Men kom på sen att jag kan ju föra över pengar via telefonbanken till Solvegs kort, så jag ringde igen men då hade inte mina pengar kommit över till den nya banken men hon kunde hjälpa mig ändå, hade inge personnummer på solveg heller men jag sa hennes namn och adress så de gick bra, så hon tog ut pengar till mig. Smart gjort av banken!!
Det låg ett nytt kort i brevlådan men funkar ju inte!!

Fått sms av Niklas idag, han skrev att han skjutit sin första ripa och att han var jätte stolt:) Han skulle ringa senare sen...

Nu ska jag greja i köket...
Hörs i mrrn!! Hi hi
Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback