På jobbet igen...

Publicerat. 2008-08-11 | 09:54:14
Då sitter man här igen då! På jobbet framför datan!
Har nog aldrig varit så jobbigt att gå upp som idag! Tycker mer synd om Niklas, hans klocka ringde klockan 03.45 idag! Och han var trött. Fick putta på han flera gånger men han kom faktiskt upp i tid idag! Han satte sig till och med framför tv:n och åt lite innan han åkte iväg.
Trodde ju att man skulle komma till ett effektivt arbete men icke, ingen arbetsledare här då en e på semester och den andra e sjuk så här e de såå slappt. Ingen gör ngt! Alla surfar. Inget vidare tycker jag! Jag har varit inne på ams.se lite och kikat på lite jobb. Söker då jag hittar ngt som verkar intressant. I går blev de 2 jobb som personlig assistent och idag som växeltelefonist och som säljare för Rix FM, får väl se om man får några svar.

Slutar klockan halv 5, ska hem då och laga lite mat, blir wok idag! Niklas träffar jag inte för än i kväll, han skulle jaga gäss idag tror jag.
Så de blir mys i soffan för mig idag framför tv:n:)

Hej så länge... nu ska jag fortsätta surfa:) blir väl de enda arbetet idag...

Kommentarer
♥ Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-11 @ 10:32:15

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback