Vårdcentral + Götene....

Publicerat. 2008-08-08 | 20:32:25
God kväll!!
 Då var det sista semesterdagen idag då, känns skit rent ut sagt! Uch! Var tog dessa fyra veckor vägen??
På söndag kommer de kännas skit när man vet att man ska upp o jobba dagen efter, blä!
Jag sa de till Niklas förut att man längtar ju tills man får barn och är mamma ledig:) ha ha

Idag vaknade jag och hade riktigt ont i mitt högra knä, har haft de från och till sen 2001 men när vi var i Turkiet kom de tillbaka. I morse kunde jag inte ens lyfta det av egen styrka så jag fick hjälpa till med handen. Jag bestämde mig för att ringa vårdcentralen o fick en tid vid halv elva. Doktorn tittade på mig och konstaterade att de inte står rätt till i knät, att jag bla har vatten i knä skålen och att de kanske e ngt som ligger löst där inne och irriterar. Så han skulle skriva en remiss så jag ska bli kallad till röntgen för att se vad de kan vara.

Sedan bar de iväg mot Götene, till en vapenaffär. Niklas har fått för sig att köpa ett nytt. Fråga mig inte vad de e men ett gevär e de i alla fall! Och han hittade ett men man måste söka licens först hos polisen innan han kan betala de och ta med de hem så han får åka igen till Götene för att hämta de sen när han får svar från polisen. Bra system dock så gevären inte hamnar i fel händer... På hemvägen blev de en salladsrulle på Rocco i Skara, den e såååå god:)

När jag kom hem stensomnade jag i sängen, riktigt trött.... Nu vet vi inte vad vi ska hitta på, Niklas föräldrar e och fiskar kräftor o han vill åka dit o kika och de blir väl de. Fredagar för mig annars e mys kvällar med god mat och kanske en bra film men de får bli sen när man börjar arbeta....
Uch igen, vill inte jobba:( men man e ju illa tvungen!

Ska man börja VV igen på torsdag..... hm vet inte men jag vet en person som gärna vill att jag gör de:) hi hi

Hej så länge....

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback