4:e advent!

Publicerat. 2008-12-21 | 12:35:41
Nu brinner 4:e ljuset i adventsljusstaken och det är 2 dagar 11 timmar & 35 minuter kvar till julafton! Nu närmar det sig verkligen!

21 december idag och man e lite nyfiken på vilken dag man får lönen, måndag eller tisdag. Jag har ingen aning! Som jag skrivit förut så kommer ju inte lönelappen i tid o ingen på Frösunda visste heller:( ja ja de blir en överraskning. Jag e i alla fall glad att jag e klar med alla klappar, tänk dem som sitter hemma och inväntar sin december lön för att direkt gå ut och köpa klapparna och sen e man utfattig resten av månaden, nej uch! Vi ska verkligen hålla i våra löner denna månaden, man kanske går en sväng på mellandags rean men mer än så blir de nog inte.

Idag ska jag och Niklas o Ludde så klart åka ut till Gingri med alla klapparna, skönt att de finns där ute på julafton så man slipper tänka på de. De klapparna som ska till Kvänum ska också dit ut, eftersom vi åker till Kvänum o firar jul på kvällen o Gingri på dagen!

Dan före dopparedagen ska vi ju till Niklas kusin o hans tjej och spela bingolotto:) Kul!!






I fredags när jag var ute min med brukare så köpte vi klappar till våra hundar i en djuraffär. Blev ngn slags hund chips, så fick vi en liten röd påse att lägga de i. När jag kom hem med detta undrade ju så klart Ludde vad de var som luktade. Så han fick en av påsarna och han blev heeelt galen, han slet och drog i påsen och fick till slut upp den!! Han var helt överlycklig! Har varit o köpt en ny sån julklapp till han nu som han ska få i gingri annars blir de slagsmål om de andra tre hundarna får. Ska bli kul o se hur Jambo, Bamse och Silver gör med klapparna. Men en sak e säker, de stinker. Stickan ska ju så klart också få en:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback