Finns de ingen snö......

Publicerat. 2008-12-21 | 20:26:06
så får man väl fixa fixa det själv. Idag när vi var hemma hos Niklas föräldrar så skulle de klä sin julgran. När de var klara kom Niklas mamma Solveig på att hon hade snö på spray flaska, de kan man väl spraya på granen??!!
Niklas fick spray flaskan och gjorde ett försök och de blev faktiskt inte helt fel, riktigt mysigt och fint faktiskt! Och när han stod där och sprayade så kom han på att han har en burk med snöspray hemma i sin verktygslåda (mycket konstig plats) så när vi kom hem fick vår gran lite snö på sig också:)
Nu e jag sugen på att spraya fönstret i tv rummet med sånt men de var inte så poppis hos Niklas, de e svårt att ta bort säger han. Någon som har erfarenhet av snöspray på fönster?? Jag tycker de e mysigt!!

Ni sitter i framför tv:n och myser!
Ska väl kika på ngn film sen, heart break hotell går ju kl 21. Såg ju den bara för ngn vecka sen med min brukare men men den e ju rolig i alla fall!
I mrrn börjar jag tre, innan de ska jag och Nikals till optikern och prova ut glasögon. Han ska på undersökning på tisdag men då kan inte jag vara med som smakråd för jag jobbar så de får bli i mrrn.
Ingen lön på g heller:( Kommer den säkert på tisdag:( Snyft!

Ha en bra kväll!!

Kram






Kommentarer
♥ Malin Fjäll

håller med nicklas det är ett fanskap att få bort snön från fönstrena!

2008-12-22 @ 02:56:38

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback