Första julklappen o julkortet!

Publicerat. 2008-12-18 | 18:49:09
God Kväll!

Sitter och kikar på unga mödrar nu! Tycker de e ett bra program, sista idag! Precis en tjej som fött sitt sista barn, snacka om att man blir sugen när man ser sånt!

Om en stund börjar sista avsnittet av bonde söker fru.. de sja jag se:) efter de e det nytt läge och sedan final i hell´s kitchen! Ja ni ser de e en riktig tv kväll idag:)

Jobbat har jag gjort idag också, 8-14 fick faktiskt min första julklapp idag. Frösunde, de som jag e anställd hos kom med julklappar till assistenterna och brukaren. Jag fick en bok, en självbiografi. Den handlar om en indrottsman (simmare)  som heter Anders Olsson, som blev förlamad från midjan o neråt. man får förlja med han i livet som handikappad men ändå så framgångsrik!
När jag kom hem hade vi fått vårt första julkort från Familjen Svensson! Tack!

Har tagit kort på granen nu, lägger in de senare

Kram


Julklappssäcken som mamma gjorde till oss:)


Vår gran:)

Kommentarer
♥ Emma

Hells kitchen e ju såå bra! :) Jätte fin gran ni har oxå! Kram o God jul

2008-12-19 @ 09:12:23
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback