Ikea...

Publicerat. 2008-12-29 | 21:23:56

God Kväll!

I morse när jag vaknade bestämde jag mig för att åka till IKEA efter jobbet! Har varit sugen på de länge och i går blev jag sugen på att ändra om lite här hemma i vår lilla lya. Mamma undrade varför vi hade ett så stort tv rums bord och de fick mig att tänka efter. Så vi har köpt oss ett nytt bors till tv rummet samt en tv bänk och en hylla...
Hyllan vi har nu e ganska klumpig och stor så den ska få bo hos min morbror tills jag och Nikals behöver den igen! Kan ju bli så att man köper större lya ngn gång!
Så den 11:e när vi ska på teater i skara tillsammans med min familj ska vi ta med hyllan och sätta upp de nya, de kliar i fingrarna nu men jag får allt vänta!
Fick ju presentkort på IKEA i julklapp så de kom väl till pass...
Tror de kommer bli super bra här inne med de, och absolut mer plats...
Tänk om jag kunde få min älskling att sitta i köket o äta också, de vore ju underbart!!

Kram

Dagens inköp ser ut såhär:)
Hyllan eller "tvbänken" som jag nu kallar de ska vi lägga ner på längden och 6 st silvriga ben ska fästas under.
Under hyllan ska 3 st spot lights sättas fast.. kommer bli såååå mysigt!
Bordet e ju samma som vi har nu fast modellen mindre....
Pris för detta med presentkorten utnyttjade: 500:- inte så farligt för ett "nytt" tv rum... hi hi


       


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback