Jakt...

Publicerat. 2008-12-30 | 21:19:45
God Kväll!!

Nu har jag och Niklas precis spelat bingo, skulle ju vara såå mycke vinster i kväll! Men som vanligt vann man inget! Vi var ett nummer ifrpn båda två men HUR stor e chansen att man vinner? Precis 0!

Idag blev det ingen arbetsdag för mig. Min brukare skulle iväg då jag blev ledig. Så jag bestämde mig för att göra Niklas o Ludde sällskap i skogen idag! De var ett tag sedan sist! Men jag sov nog riktigt hårt i morse för jag vaknade inte av Niklas mobil eller av att han gick upp, de brukar jag göra annars.
Blev en lång skön dag i skogen, med eld, varm oboj och skink smörgås. Tyvärr så blev de inga skott tillfällen!
Efter jakten åkte vi hem till Niklas mamma och grattade henne på födelsedagen idag! Hon blir 56 år! Grattis grattis!

I mrrn de e nyårsafton! Niklas ska ut med sin papps och jaga men jag ska ta mig lite sovmorgon och sen ska jag städa och rensa lite här hemma. Började i köket i går:)

Ha en bra kväll!!
Kramar Emelie o Niklas

Dagens bilder från skogen:)


Redo igen efter fika pausen:)


Niklas med sin nya jaktradio...


På pass, men inga djur:(

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback