Jul på Liseberg...

Publicerat. 2008-12-03 | 20:50:27

Mätt!!! Herregud va mycke god mat de hade dukat upp på julbordet! Jag e fullkommligt proppmätt!
Var verkligen ett super bra och gott julbord. Fanns massa olika saker att välja på, men jag valde de traditionella, jansson, skinka, prinskorv och sedan blev de lite ris alá malta med saftsås och avslutningsvis blev de lite godis.
Innan julbordet gick vi runt och kikade i de små hantverks stugorna och så klart spelade vi på choklad hjul!
Min brukare började med att vinna en stjärnvinst på mjölkchokladen och jag kontrade senare med att vinna stjärnvinst på Toblerone:) ha ha var riktigt roligt! Så vi fick gå runt och släpa på 2 kg choklad var!

Nu sitter jag i soffan och ska kika på bonde söker fru, Niklas och hans kompis Christian åkte precis iväg till skogen, de ska vaka på räv.
Nikals berättade också när jag kom hem att han åkt fast för fortkörning idag:( Så typiskt när de som de e med jobb för hans del. Han hade kört 16 km för fort och fick härliga 2800 i böter!! Tråkigt värre! Nästan så man bara vill sätta sig ner och storlipa, de pengarna kan man ju göra sååå mkt annat roligt för men men de e bara att betala in och se glad ut!

Nej nu ska jag krypa ner i soffan framför tv:n jag e såå mätt!! Börjar till och med få ont i min lilla mage:( Uch!
Kram


Mysigt med alla lampor överallt:)


Storvinsten:) hi hi

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback