Julgran!!

Publicerat. 2008-12-16 | 21:08:57
God Kväll!!
Idag har man jobbat, och jag kan bara säga att de varit en jobbig arbetsdag!!
När jag slutat åkte jag till gingri för att möta upp min älskling! Vi skulle nämligen iväg till skogen och skjuta en gran!
Vi hade redan tittat ut en gran och Niklas höjde sitt gevär och sköt av granen:) De räckte med ett skott så låg granen ner på marken, roligt:) Så stolt han var Niklas, han stod och log med hela ansiktet! Och jag fick absolut inte titta bort, gullig e han! När vi satt i bilen hem frågade jag Niklas försiktigt om vi kunde klä den idag och de var okej sa han:)
Så nu står granen här bredvis soffan och lyser så fint men röda och silvriga kulor!! Och de luktar sååå gott!!
Skulle försöka ta kort på vår gran förut men de gick inge bra! Ska prova i morgon igen!
Jag har ju aldrig haft gran innan när jag bott själ och Niklas har alla år innan haft en plast gran så vo båda e glada, inte minst Nikals för han går bort till granen med jämna mellanrum och luktar på den, ha ha

Fortfarande inte jobb till Niklas:( känns så surt! Denna månaden kom alla räkningar också och de e ju sådär kul men hellre nu innan han bara får alfa kassa. Sen e ju hans böter ingen höjdare heller, men men! Får hålla tummarna nu framöver att han lyckas få jobb! Idag har han i alla fall varit på banken och gjort om sitt lån så han bara betalar ränta på sitt lån. Allt för att minska månadskostnaderna för oss...

nej om man ska titta på titanic nu kanske, går ju på 3:an! Sååå länge sedan jag såg den!
Ska slå in en klapp också, ingen jag köpt, eller jo de har jag ju men jag har hjälp ngn annan:)

Just de ja, jag har köpt bingo lotter idag också, en till mig o en till Niklas, i ska ju till Nikals kusin och hans tjej dagen innan julafton och äta julmat och spela bingo lotto! Ha ha och vet ni, jag köpte en lott idag men miljonvinst på ha ha!!

God Natt på er.....

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback