Lite mer julmys:)

Publicerat. 2008-12-04 | 23:01:35

Idag när jag kom hem från jobbet så åkte jag och Niklas till Fristad, vi gick in i blomsteraffären för jag hade fått för mig att köpa en julstjärna. Har inte tyckt att de varit så fina innan, pensionärs blomma har jag tyckt men sedan nämnde Niklas att han tyckte om dem och då ändrade jag mig:) De har ju kommit en "ny" variant av julblomma som ser lite annorlunda ut. Jätte fin så vi köpte en sån och ställde i köksfönstret. Vi köpte också två "mini" julstjärnor till storarums fönstret.
Sedan åkte vi och hälsade på svärföräldrarna, satt och pratade lite och fick smaka på hemmagjort chili con carne mums...
På vägen hem gick vi in på ica, Niklas fick för sig för ngn dag sedan att han ville göra apelsiner med nejlikor i för de gjorde han när han var liten så de köpte vi saker till, jag köpte också ingridienser till viktväktar glögg (fun light hallon, vatten och glöggkryddor) jag tycker ju inte om vanlig glögg! Så jag tänkte ge detta recept en chans! Vi köpte också saker till knäck och ris alá malta och även valnötter, ha ha massa jul saker:)

I mrrn e de fredag!! Ska bli helt underbart! Har verkligen längtat efter helgen! Och speciellt eftersom jag har "lång" helg och nästa vecka betyder sovmorgon... jippie

Här kommer lite bilder....







Min älskling sitter och gör sina apelsiner med nejlikor i.
Han gick verkligen in för de. Han va sååå söt:)



Vårt fina köksfönster med nya julstjärnan:)
Niklas ena apelsin kom med på ett hörn också...



Mini julstjärnorna:)



Så klart ska man ju ha jul mys i sovrummet också:)
Dessa mysiga sängkläder köpte jag ju i ullared:)



Närbild på julstjärnan.
Den ser lite annorlunda ut.. mycke finare tycker jag. Dock dyrare än "vanlig"
(Klicka fär större bild)




















Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback