Myskväll!

Publicerat. 2008-12-02 | 19:11:18
Hejsan hejsan!

Idag har jag varit såå trött.
Sista gången jag tittade på klockan i natt var halv 4, så i morse när klockan ringde halv 7 ville jag bara försvinna. Uch inge roligt alls, men mellan 11 &12 idag så sov jag och min brukare. Vi var så trötta så vi kröp ner i var sin säng på rehab:) Inte helt fel! Men nu känner jag att tröttheten kryper på!

Idag när jag slutat jobbe åkte jag och köpte en ros till min älskling, sen åkte jag hem och slog in några av de sista julklapparna ( nu e de bara de två sista till Niklas som jag väntar på). När Niklas kom hem åkte vi iväg till Knalleland en snabbis, köpte sko puts till mina lacoste skor och en grå tunika. I mrrn ska jag ju på julbord på liseberg tillsammans med min brukare, den andra assistenten och brukarens mamma, de e Frösunda ( min arbetsgivare) som bjuder på julbord:) Ska bli jätte mysigt att få komma till liseberg!
Kanske man kan få ta med sig en stjärnvinst hem:)

Vi åt lite mat också på Young Thai och sedan åkte vi vidare till bowling hallen. Jag trodde ju så klart att jag skulle vinna eftersom jag gjorde de sist men icke, jag vann 1 av 4 serier, ja ja han hade bara tur idag:)

Har ju varit ganska hängig de sista, är nog mina hormoner som bråkar tror jag. Pratade med Niklas om de i går och han tycker att jag blivit annorlunda, att jag ofta e nere och ledsen. Vi bestämde att jag ska ringa mödravårdscentralen och boka en tid för att få nya p-piller utskrivna, kan ju vara de som bråkar! Är ju alla fall värt ett försök!

Nej nu ska trötter plocka iordning lite här hemma, sedan ska jag ta en dusch, tända lite ljus och krypa ner i soffan och kika tv och så klart pussa på min underbara älskling!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback