1 december

Publicerat. 2008-12-01 | 19:57:28
God kväll!

Sitter framför tv:n o kikar på sjukhuset!
Har varit på knalleland en sväng, ville köpa mig något nytt klädesplagg men som vanligt så hittade jag ingenting!
Gick in i flera butiker men tycker inte om ngt! Riktig tråkigt!
De enda jag går runt i nu på dagarna e mysbyxor, linne och ngn tröja...
Vet inte när jag köpte ngn ny tröja eller några nya byxor sist...
Önskar mig presentkort på gina i julklapp så jag kan köpa mig lite nytt!!
Det enda jag fick köpt var en julklapp till Niklas och så hjälpte jag lillbrorsan att köpa en till Tobias:)
Niklas har köpt klappar till mig idag också, han hade de inte lätt. Han ringde typ 2 ggr, ha ha
När jag kom hem hade han slått in dem så fint:)


Annars har de varit en ok arbetsdag!

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback