Träffa faster på Lördag:)

Publicerat. 2008-12-11 | 23:19:04
Jippie, på lördag kommer min faster och hennes familj ( mina 2 kusiner) till Kvänum! Ska bli riktigt roligt att träffa dem, var över ett år sedan sist! Ska bli roligt att få visa upp Niklas för henne också:) Har ju bara pratat om honom men nu får hon ÄNTLIGEN träffa honom! Hon bor ju i Stockholm så de e ju inte bara att åka och hälsa på sådär.
Så nu får Niklas träffa sista delen av släkten, bara min morbror också som han inte träffat! Familjen Svensson kommer också på lördag så de kommer bli full rulle! Men roligt! Jag ska ta med mig kameran och ta lite kort:)
Vi åker mot Kvänum på Lördag morgon ngn gång! Mamma skulle till Henrys Bageri i Lidköping och hämta tårtor:) Då ville jag hänga på, länge sedan jag var i Lidköping ju!

I mrrn e de fredag, härligt de ska bli med helg. Jag ska ju jobba en stund i mrrn på eftermiddagen, närmare bestämt 5 h. Innan de ska jag åka iväg till stan en snabbis och köpa mig ett par strumpbyxor som jag ska ha till min nya tunika:) Man måste ju vara lite fin när de e kalas:)

Hade tänkt sova över i kvänum på Lördag men de får vi hoppa nu när familjen Magnenat kommer, annars blir de lite väl trångt! Skönt att komma hem på lördag också iof, eftersom att jag har "kort helg" ska ju upp o jobba tidigt på måndag!

Nej nu ska jag bara kika in på ellos.se och sedan krypa ner under täcket hos min älskling som redan ligger där och väntar på mig!

God Natt!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback