Fortfarande inget internet men mycket har hänt...

Publicerat. 2008-02-28 | 15:47:46
Sitter nu hemma hos mamma o pappa, slutade vid tre men var tvungen att åka hit och ta en titt på facebook, bruker inte vara inne där men Emma har börjar jobba med oss, Fredrik Jonssons syster hon hom berättade mycket om honom idag o man blir verkligen rörd, hon sa även då att man kunde kika på massa bilder o ett bildspel på facebook så de har jag gjort nu! Väldigt fint!
Ska snart bege mig hemåt, ska ut o gå, sen blir de matlagning och mitt favoritprogram i kväll:)
DU ÄR VAD DU ÄTER.....

Fyllde år i lördags, 22 år blev man.. blev en lyckad födelsedag o helg. Ska lägga in bilder o uppdatera när mitt internet funkar igen!
Kram på er

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback