Nu är jag hos min Linda...

Publicerat. 2008-02-01 | 20:04:02
Framme!!
Nu är jag i Eskilstuna, bussen var framme kl 19.00, Lindas mamma kom och mötte mig vid bussen och lämnade hennes nyckel till lägenheten! Linda jobbar ikväll så jag fick gå ensam till hennes lägenhet, och jag hittade. ha ha
Har precis ätit en underbar fredagslunch, ha ha gröt med kanel och två knäcke med mjukost och gurka, mums. Men gummsan hade ingen mjölk hemma, snyft!!
Ska möta Linda vid bussstationen klockan halv nio, då kommer hon hem!

Satt längstbak i bussen, i Örebro klev de på två killar som satte sig framför mig! Och herregud va gott de luktade, jag blev heeelt galen! Satt och sniffade hela tiden. När vi nästan var framme i Etuna skulle en av killarna gå på toa, och han stod och letade efter lysknappen men eftersom jag varit på toa innan så sa jag till han att när man låser dörren  så tänds ljuset, när han kom ut började tanten bredvis mig prata med dem om allt möjligt och jag hängde på. Jag frågade dem om jag fick ställa en fråga och de fick jag, jag sa att de luktade så otroligt gott, de tittade på varandra och började lukta. De började tjafsa om vem de var och till slut sa en kille att jag fick lukta på dem, så jag slängde mig över deras säten och luktade dem på halsen, ha ha och jag kände direkt vem de var! Han hade tydligen en Lacoste parfym, ja fy fan va gott den luktade, den killen skulle till STHLM och festa och han kan nog få vilken tjej som helst på fall... ha ha jag hade fastnat:)

Har varit en bra dag på jobbe.... som vanligt! Inget speciellt som hände...
På fruksot hade vi en disskution om killnamn, de var lite kul.... I morse när jag kom blev de flesta förvånade när de såg min nya frisyr, de tyckte jag var skit snygg och att jag passade i de. hi hi glad blev jag!

I mrrn e de kryssning, vi skulle visst åka vid 12.30 tror jag, ha ha ska ta massa bilder som jag lägger in på söndag..

Nu ska jag kika på Let´s Dance
Puss

FRUKOST:    Gröt med sötningsmedel, kanel och mjölk  + apelsin  2,5 P
MELLIS:        2 tunna knäckebröd + päron  1 P
LUNCH:         Makaroner med VV korv, champinjoner och lök + sallad 5,5 P
MELLIS:        2 riskakor + päron och Cola Light  1,5 P
KVÄLL:         Gröt med kanel och sötningsmedel + 2 knäcke med mjukost och gurka 4 P
FIKA:
             2 riskaka med choklad  3 P

DAGENS POINTS:  17,5 P
DAGENS MOTION: Ingen motion

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback