Då var man VV:are på riktigt!

Publicerat. 2008-01-10 | 12:44:43
I går var jag och vägde in mig på viktväktarna..
Klockan 16,00 varje onsdag ett bra tag framöver ska jag gå dit för att se vad våden säger, en önskan e ju att jag ska klara av att tappa mina 20 kg som jag vill bli av med för att hamna på ungefär 65 kg.
Så i går blev jag VV:are med en vikt på 85,9 kg  Nu ska de kämpas..
Har kommit på att promenader är väldigt skönt och ska försöka få en de som en rutin en timma varje dag! De e så avslappnande att bara lyssna på musik , få tänka och vara med sig själv...

Just nu har jag lunch, sitter på jobbet på pappas kontor.. har ju fortfarande ingen dator:(
De ringde i går från Elgiganten och sa att de inte kunde laga den för att serie numret som i mitt fall sitter under datan har blivit slitet!! Och detta numret ska bara finnas på lådan men vem fan sparar lådan i 2 år???
Och hur smart e man om man sätter en sån viktig grej under en bärbar dator... ARG!!

I Kväll hoppas jag på promenad vid sex, men får se. Är inte helt hundra. Är riktigt förlyld och känner mig inte alls speciellt pigg...

Kommer att uppdatera min blogg bättre när jag får tillgång till dator och även berätta hur de går på vägningarna.

// Emelie

En sak e i alla fall bra! Malin, Fia och Jimmy kör GI ¨så det finns ingen chans i världen att fuska, speciellt inte när Jimmy e i närheten. Han kollar min check kalender varje dag på jobbet och en dag när jag smakade på hans köttfärs så skrev han in så fint i boken " köffärs för mycket" hi hi väldigt gulligt av han!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback