En innehållsrik helg...

Publicerat. 2008-01-27 | 15:40:27
Hejsan!
Kom precis hem från Skara. I går va de ju fest, vi hade förfest hemma hos Fia och sen bar de iväg till Olins! Adam Tensta skulle ju uppträda. Förfesten var sååå rolig! Vi körde Sing Star! Jag vann någon gång men Fia e så jävla bra på de så hon vann varje gång. Vi körde tunering. Blev lite för mycket dricka för mig! Drack Passoa men juice och cider. Tycker ändå att jag inte drack såmycket men jo! Jag spydde på vägen dit och var helt snurrig! Men roligt hade vi där inne. Jag fick dock någon konstoig reaktion före vi kom dit och senare på kvällen. Typ som om känslorna tog över min kropp, alla känslor om S kom ut och jag bara skrek och skrek, men de roliga e att jag inte ens kollade efter honom där inne och jag e glad för att jag inte såg han! De hade nog bara varit jobbigt! Ja men de e bara att konstatera: man ska fan inte dricka, de blir bara fel då! Man e ju glad att man inte e en sån som dricker varje helg. De hade INTE jag pallat! Och man mår ju inte direkt bra dagen efter. Just nu mår jag så jävla illa!! Men jag har bara mig själv att skylla!
Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag nog gå och hyra en film och bädda ner mig i sängen... SKÖNT!
Ska försöka sätta upp dekoren i duschen också, var ju på IKEA i går jag och FIA, uch en riktigt stressig dag alltså. Vi åkte från Skara klockan 7, var i GBG halv 9. Vi var ute på IKEA vid 10, gick väl där i 2 timmar. Fia handlade lite saker till Christians nya hus och jag köpte ju dekoren, en spegel till toa, nya handtag till köket och lite små plock.
Sen åkte vi in mot stan för att kika lite i butiker på femmanhuset, men när vi kom dit så hittade vi inte min plånbok så de var bara att åka tillbaka mot IKEA för att de om den fanns där, men de roliga e att jag visste till 110% att jag la den på Fias jacka när jag satte mig i bilen men vi åkte i alla fall mot IKEA igen! Precis när vi ska svänga ner på infarten så kollar Fia bakom mitt säte och där ligger den!!! Skit roligt! ja ja vi bestämde sen att vi skulle till Partille och kika i affärer istället för att slippa åka in i stan och krångla igen! Men fy fan va folk. knappt några parkeringar men konstigt! De va ju lönehelg!

I Fredags åkte jag med Fia direkt till Skara efter jobbet, vi gick och köpte lite kläder åt Fia som hon kollat ut och jag köpte mig en jacka på Klädkammaren. Den va så söt tycker jag! Kunde inte låta bli! Ska ta kort på den ngn dag! Fia och Malin tyckte jag er ut som en jycklare i den, ha ha tack!

image109
Jycklare.. ?? :(

VV.andet har inte varit till 100%, eller jag har i alla fall inte skrivit ngt men jag har absolut tänkt på de så jag har varit duktig i alla fall tror jag! i Fredags höll jag mig innom mina P, blev en salladsrulle i fredags från Rocco, tog 50 min innan vi vår mat! I lördags blev de två ägg mackor till frukost och på middag blev det pytt och ett ägg och en tablettask och en massa jucie och skit på kvällen, idag har jag bara ätit 2 rostade mackor, och typ 2 löv dill chips och ne jag e inte sugen på ngt mer idag! Uch!
I mrrn e de på igen!!

Nu ska jag lägga mig i sängen!
BILDER... och ja jag var inte riktigt nykter... :) Men roligt var de på förfesten i alla fall, Sing Star e riktigt kul!!
image100
Jag och Malin tävlade, hm kommer inte ihåg vem som vann.. :)

image101
Jag och Malin igen, vi var rätt bra på att ta kort på oss själva....

image102
Jag....

image103
Min Fia.... hon e gullig:)

image105

Jag får en puss... hi hi

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback