Fortfarande ingen dator... biljetter bokade!

Publicerat. 2008-01-14 | 12:50:39
Fortfarande ingen dator, de skulle hört av sig från Elgiganten i fredags men de gjorde de inte! Har de inte ringt idag innan jag åker från jobbet så åker jag dit sen. Nu vill jag ha min data!!
I Kväll blir det promenad sen ngn matlagning, måste ju ha lunchlåda i mrrn...
Ska ringa korpen också och kolla om de har vatten arobic, lite sugen på att testa det, aldrig gjort de förut. Men verkar skönt, skönt att bada när de e sånt här väder..:)

I helgen fick jag en ny säng, en 1,20 säng, 15 cm bredare än förut, blev riktigt bra och guud va skön den va! Sen fick jag hjälp av pappa att sätta upp min nya lampa över soffbordet och mitt nya toa skåp!
Fint blev det!!

hi hi

hej på er...
hoppas vi hörs oftare snart!

Bokade precis biljetter till Eskilstuna, åker den 1:e februari och stannar till den 4:e... Biljetterna e riktigt billiga, 99:- dit och 79:- hem! :)
Ska på ålands kryssning! KUL!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback