Glad idag...

Publicerat. 2008-01-21 | 16:30:45
Ja de e jag faktiskt trots allt! Trodde denna dag skulle bli piss, men jag hade fel.
Det känns som att de börjar gå åt rätt håll i alla fall, jag ska ju ärligt säga att vissa dagar fortfarande e skit men jag försöker. Saken blir ju inte speciellt bättre av att en viss person beter sig illa men de e som mina underbara kompisar säger, det e inte ens värt att lägga energi och tankar på de så jag försöker. Idag förbjöd Malin mig att säga de där namnet på S... kanske var en bra ide...
Idag  har det faktiskt varit riktigt roligt på jobbet! Jag och Malin har jobbat tillsammans idag. I vanliga fall står man en och en vid ett bord och jobbar men jag och Malin började jobba tillsammans för någon vecka sedan och de funkar hur bra som helst! Det flyter liksom på! På jobbet ska man göra arbeten som motsvarar ca 8 h,  tex så ska man packa en påse med list och skruv, och de finns redan angivet hur många timmar de ska ta. Om man e en person skulle de ta ca 4 h, om man e två blir de ju ca 2h men vi gjorde de på 50 min!! Vi var riktigt nöjda efter de. Eftersom vi var två idag skulle vi vid dagens slut ha rapporterat in jobb för ca 16 h och vi lyckades.. nästan vi hamnade på 15.75
I mrrn ska vi göra filtergejder. 54 st, de ska enligt arbetskortet ta 22 h (tror jag de va) om man e två ca 11h ha ha jag och Malin bestämde att vi ska klara de innan lunch i mrrn, hm ja ja vi får se. Nog om jobbet! :)

Fick sms av H&M idag! har beställt lite kläder, man fick ju hem en rolig tidning med vår kläder i och jag kunde inte låta bli. De e ju så bra för man kan ju skicka tillbaka. Brukar inte beställa så men ngn gång ibland händer det (och beställde man för mer än 400:- fick man en tunika med leggins, har de på mig nu:) myyys de får bli mina nya mys kläder:) Jag beställde en vår jacka, den va såå snygg i katalogen men hade ändå inte så stora förhoppningar om den, H&M kläder e sådär ibland när man får hem de men OJ va fel jag hade. Den va riktigt snygg och den satt jätte bra! Och bättre kommer den sitta ju!! :) Den behåller jag! Den kostade 398:- helt ok! Beställde även ett par jeans men var samma sak där, har gjort de ngn gång förut men får inte på mig dem, men dessa passade faktiskt. Sitter kanske lite tajt men snart så:) Fick snygg rumpa i dem också ha ha. Bilder kommer här..
image77image78
Knapparna var riktigt roliga, stora tryck knappar, mmm den e jag nöjd med:)
På lördag ska jag, Malin och Fia gå till Olins i skara, Adam Tensta kommer dit. han e ju så bra! Så på lördag blir de tjej kväll igen.. Vill sjunga Sing Star :) KUL!

Ska snart gå ut och gå tror jag, är lite sugen på danspasset men e så sent och de e inget annat pass idag, eller jo Bas men de e ju rena pensionsgympan. Man blir ju inte svettig! Så nej promenad i dag och Friskis i mrrn.. bra de..
Puss så länge

Klockan e lite efter nio, e ganska nöjd. längtar efter att få krypa ner i min mysiga säng. Blev en promenad på 1 h och sen skulle matlådorna för morgondagen göras klara...
Lite kvälls mat och tv...
Jag och Linda har precis lovat varandra att vi har stort minus på onsdag och torsdag ( Linda väger sig på torsdagar) Tycker om henne sååå mycket. Kram på dig

GOD NATT // Emelie

FRUKOST:      Havregrynsgröt med linfrö och mjölk + kalkonmacka  4 P
MELLIS:          Kanelknäcke + äpple 1 P
LUNCH:           Pizza sen i fredags med vitkålssallad + kiwi 4,5 P
MELLIS:          2 dl citron yoggi + päron 1 P
KVÄLL:           1 dl vv müsli+1 dl mjölk + 2 knäcke med keso 5 P
FIKA:                Chokladmousse med kiwi + 1 riskaka med choklad 3 P

ANVÄNDA P IDAG: 18, 5 P
DAGENS MOTION: 1 h promenad


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback