Hemma idag...:(

Publicerat. 2008-01-28 | 12:00:58

Idag blev de att vara hemma från jobbet, har knappt sovit något i natt, har haft så ont i magen, tror de beror på all skit jag ätit i helgen, magen är nog inte riktigt van vid de. Så nu e de skärpning som gäller igen!
Idag blir de promenad men de blir inte för än i kväll, tycker om att gå när de e mörkt! Blev ingen motion i helgen så jag längtar nu!

Annars blir de en lugn dag! mår fortfarande dåligt över de som hände i lördags, uch! Skulle kunna göra vad som helst för att få de ogjort!

Händer faktiskt lite saker denna veckan, på onsdag e de ju vägning, jag hoppas verkligen på minus...
På torsdag ska jag klippa mig och färga håret hos Jimmys mamma, ska bli roligt! Blir de fel skyller jag på dig!! Hi hi
På fredag går bussen från Skara 15.10 mot Eskilstuna.. Kryssning!!! Såååå kul ska de bli! Kommer hem sent på söndag så jag får ta ledigt från jobbet!!

Kraam så länge.


Nu ska jag snart ut och gå, ska bli såååå skönt!!
Satte precis upp dekoren på toaletten och satte upp mina nya speglar. Blev riktigt fint!
Bild kommer här...

image80
FÖRE
image81
                                                
          EFTER



FRUKSOT:     Havregrynsgröt med kanel, sötningsmedel och mjölk   2,5 P

MELLIS:         Frukt    0 P

LUNCH:         2 mackor med kalkon, gurka och paprika +  2 dl citron yoggi 5 P

MELLIS:        2 riskakor med choklad 3 P

KVÄLL:         2 knäcke med keso, rågfras med mjölk + äpplemos 5 P

FIKA:             Mousse med kiwi och vv choklad 3,5 P

DAGENS POINTS: 19 P
DAGENS MOTION: 1 h promenad


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback