I mrrn e de Etuna som gäller... :)

Publicerat. 2008-01-31 | 19:25:50
Äntligen!! I mrrn åker jag, ska bli så roligt! Lite orolig över vad man ska äta och så! Vill inte fuska ju men de löser sig nog! Jag har ju en VV expert med mig ha ha!
Idag vägde sig Linda, -1,9 kilo hon e heeeelt otrolig! Grattis gummsan!

Kom precis hem, inget vidare att komma hem såhär sent men jag har varit i Axvall och klippt mig och färgat håret. Blev lite annorlunda. jag blir alltid orolig precis efter men när man fått komma hem och duscha och fixa håret själv så brukar de bli toppen! :) Bilder får ni se när jag lägger in fårn Ålandskryssningen :)

Idag har de gått bra på jobbet, Jimmy var inte så glad i morse när jag kom, fanns inga pall platser så fick hjälpa han att flytta ihop lite grejer och jag var helt slut, fullkommligt genomsvett var jag! Uch! Men bra blev de, vi e bäst jimmy:)

Vill ju motionera idag me ju :( Men jag hade tvätt tid idag så jag har två maskiner igång och de snö/regnar ute ju. Finns ett pass på friskis nu kl 8 men blir nog lite tajt, måste packa, fixa tvätten och göra mat till i mrrn så de får nog vara. Fan blir dåligt med motion denna vecka också, i mrrn blir de inget, inte lördag heller, jag hoppas verkligen vi hinner på söndag och måndag!!

Ska man göra för mat idag då... hm vet ej!! hi hi

Du är vad du äter i kväll kl 8 på tv 3 ja!!!! Älskar de:)

Kram

FRUKOST:   Gröt med kanel, sötningsmedel och mjölk  + apelsin  2,5 P
MELLIS:       2 dl yoggi - päron  1 P
LUNCH:       kycklingfilé med couscous + majs och champinjoner 6,5 P
MELLIS:     2 riskakor 1,5 P
KVÄLL:      VV müsli med mjölk + 2 knäcke med keso 5 P
FIKA:

DAGENS POINTS: 16,5
DAGENS MOTION: INGEN :( ( om man inte räknar omflyttning av pallarna, ha ha)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback