Jaaa!

Publicerat. 2008-01-23 | 18:21:49
DET BLEV MINUS IDAG!! JIPPIE E SÅÅÅÅ GLAD....
Vågen sa -1,5 :) jippie, jippie, jippie!

Idag var de jobb igen då! Jag och Malin kämpade på tillsammans idag också!
Gjorde filtergejder tillsammans, oj va de gick. Enligt tiden på vårt arbetskort skulle de ta ba 18h men vi gjorde de på typ hm kommer inte ihåg exakt men 4 kanske:)
Och innan de rapporterade vi in jobb på 6 h så ja vi gick hem nöjda idag! Bra kämpat Malin!
har även motstått frestelser idag, och de e jag riktigt stolt över. Några leverantörer kom med två tårtor från konditori nordpolen idag, för att vi har haft lite problem med deras produkter. Men jag tog ingen tårta, alla satt där och mumsade gräddtårta men jag satt och njöt av mitt äpple... :) Så ska de va!!

Åkte hem kollade posten, och jag hade fått lönebeskedet. De e ju de roligaste man kan få på posten. Men tänkte på en sak när jag öppnade de, se står SÅ mycket på de där pappret men man kollar bara på hur mycket man får och när och sen slänger man iväg de, ha ha! Hyfsad lön denna månaden också ha ha och lite räkningar så de känns skit bra!
 Vid fyra var jag på VV och ställde mig på vågen men uch va nervös jag var men samtidigt så kände jag ngn stans där inne att de skulle vara minus, va fan jag har skött mig och motionerat varje dag sen förra onsdagen och jag hade rätt känsla, minus 1,5!! Helt underbart! De ska jag fira med en god gröt frukost i kväll men först ska jag åka iväg och röra på fläsket, ha ha friskis klockan 19.00!!

Hörs sen // Emelie

Hemma från träningen igen! Har ätit en super god kvällsmat nu så jag kan inte känna mig mer nöjd:)
I mrrn kommer Fia till jobbet, saknat henne som fan! Kan inte beskriva i ord hur mycket jag tycker om henne.
Och Linda hon har precis nästan¨fått mig att gråta!! Taskig e hon! Hon skrev på msn att de kanske inte blev ngn ålandskryssning för att hon ev skulle jobba.. uch men sen skrev hon att hon skoja... fy på dig:) men tycker om dig massa massa ändå!
Snart sängen! Sköööönt!

God Natt... en vecka till nästa vägning! LÄNGTAR!

FRUKOST:     Havregrynsgröt med mjölk o sötningsmedel + äpple 2,5 P
MELLIS:         2  digistivekex och päron 3 P
LUNCH:          Linssoppa och sallad + majs  5 P
MELLIS          2 dill riskakor + äpple 1,5 P
KVÄLL:          2 smörgås med keso, gröt med mjölk,  kanel o äpplemos 7 P
FIKA:               Kiwi + vv chokladbit 2 P

ANVÄNDA P IDAG:    20,5
DAGENS MOTION:    1 h friskis och svettis medelpass...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback