men de går lika fort neråt....

Publicerat. 2008-01-22 | 17:04:50
Ja i går va de en bra dag, även idag såhär långt men nu skulle jag bara vilja åhhhhhh kasta ngt i golvet! Blir så jävla arg. ledsen, förbannad ALLT!
Endel människor fattar inte jag hur de fungerar. Här har man varit nära varandra ett bra tag och sen helt plötsligt får man så mycket skit för att inte ha gjort ngt! Han lämnade mig, han sårade mig, han sket i mig och jag då? Jag var ledsen, mådde skit, ville ta livet av mig, ville bara försvinna och han bara skrattade åt mig och tyckte jag var löjlig! Han fattade inte när jag förklara för honom hur jag kände. Hans jävla kommentar var " de e väl bara att gå vidare, de var ju bara 8 månader" smart kille, jävligt smart kille....
Jo men de e jätte lätt att bara släppa ngn man älskar.... de gör man ju på 10 minuter precis som du gjorde....
Har försökt förklara mig men blir bara hånad tillbaka, eh jag orkar inte ens skriva ner de jag känner just nu. jag e bara såå jävla arg och förbannad. Åhhhhhhhh!!!!! Killar!!!!
Just nu önskar jag att de fanns något man kunde göra för att glömma och slippa känna såhär som jag känner för de e fan inte roligt!!

Ska gå ut och gå nu, måste rensa min hjärna innan den blir helt knäpp av all skit....

Nu har jag varit ute och gått en timma, var riktigt skönt, lite kallt bara men ok.
Laddade min ipod med ny musik innan jag gick ut:)
Nu har jag precis ätit, ska snart fixa matlådorna för i mrrn...

Vägning i mrrn, motionerat varje dag denna veckan och skött mina P, hoppas hoppas på minus!!

// Emelie




FRUKOST:        Gröt med linfrö och mjölk + macka med kalkon 4 P 
MELLIS:           
2 riskakor + päron 1,5 P
LUNCH:             Pytt i panna med champinjoner, vitkål och purjo 4,5
MELLIS             2 dl citronyoggi 1 P
KVÄLL:             Müsli med mjölk och äpplemos + 2 knäcke med keso  6 P
FIKA:                 Eclaire och riskaka med choklad 3,5 P

ANVÄNDA P IDAG: 20,5
MOTION IDAG: 1 h promenad

Kommentarer
♥ Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; http://florennz.blogg.se/1201015894__22_januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 17:10:12
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
♥ Karl-Johan Larsson

Hej Emelie! Kul att se du tok bloggar om ditt liv. Det är dom bloggarna somär dom roligaste att läsa!
Har tyvärr inte orkat läsa allt du skrivit men lite har jag hunnit!
Helt ärligt! jag tycker synd om dig att det tog slut med Stefan och jag förstår att det känns jobbigt men en sak som jag läste förut ÄR sann! Det finns alltid någon bättre där ute! Även om man är mänsklig inte bara lägger det bakaom sig på 5 minuter så är det så man måste tänka!
Hade det inte varit så att jag hade tänkt posetivt så vet jag inte vad jag hade gjort idag och inte hur mitt liv hade sett ut! Det finns en för oss alla och jag lovar att det säkert finns en för dig med! Du är ju en söt tjej med livet framför dig!
Hoppas allt är kanon med dig idag! Här en samanfattning av mitt liv idag!

Namn: Samma hos tidigare... Same shit no diffrens!
Frilla: jodå men såå att...

Nej seriöst nu!

Jobb: 1 Mars börjar jag på Trumpf i Alingsås det lär bli grymt kul. kommer blogga så mycket jag kan via mobilbredband närjag börjar där!

Bostad: Bor på Marumstorget 1 idag men har nog snart ny lägga i Gbg eller Alingsås snart som det verkar.. Är trött på den här jävla stan och alla folk som bor här! Skara är liksom för litet för mig! Större stad = större utmaningar!

Kärlek: Jodå! MY GOOOD hon är hittad! Men det är en helt annan berätterlse på ca 10 fullskrivan A4 sidor för att beskriva hur underbart mitt liv är med min Minna Maria Linnea Torstensson!
ok snabbfakta om henne eftersom du troligtvis undrar!
Hon är en kompis syster, hon bor och läser just nu i Piteå! Hon är 22 år gammal och ta mig fan det bästa som hänt mig!
Med andra ord honär som jag! Har vi ett problem så löser vi det direkt! Jag är en sådan person som vill tala ut och snacka innan något händer. Och hon är presic som jag! Detta har gjort att hon och jag tror svin mycket på oss och det vi har ihop. Det är ju inte precis så att jag får dra ur henne orden eller att hon är tyst och tjurar i 2 dagar innan hon tar upp något! Är det problem tar man det direkt!

Annars då: Ja va fan det är semeltider! Men det finns säker någon VV semla du kan äta istället! Sj behöver jag nog bygga upp lite fett igen. Min kvinna tycker omnär det ärlite att ta i :-P Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Nice!

Ha det bäst skriver så snart jag kollat till din blogg igen! Kram

2008-01-23 @ 03:52:12
URL: http://fajv82.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback