Söndag = promenad och slödag:)

Publicerat. 2008-01-20 | 10:57:02
Då har den här helgen också gått, fattar inte hur de funkar, veckorna går hur långsamt som helst men sen när fredagen kommer känner man yes, två dagar ledigt men man hinner ju för fan inte ens blinka för än de e söndag igen. Helgen har ju i alla fall varit bra. Idag blir det en lugnt och skön söndag bara, har precis ätit frukost, nu sitter jag och tittar på en tattuerings program på ZTV, jag är riktigt sugen på att tattuera mig igen. jag vill tattuera in mitt namn med ngn snygg text, måste hitta ngn bara som kan skriva bra. Vill sätta den på skuldran och sen har jag tänkt att man någån gång i framtiden kan skriva namnen på sina barn under... hm får fundera på det lite...
Om en stund ska jag gå min lilla promenad, ska bli skönt, är lite sugen på att åka til hemkompaniet ocks men får se...

I mrrn är de ju den där dagen, det är den 21 januari, just nu känns det jobbigt, får se hur det går i mrrn!
Klart man kommer tänka på det!

Är så glad att jag kommit igång med min viktminskning, och det e tack vara min älskling Linda hi hi. Hon e en riktig "peppare" hade jag inte åkt upp till henne på nyåa hade jag nog inte kommit igång alls. Hon finns alltid där, jag kan alltid fråga om råd och hon svarar alltid och hon håller kolla på mig vad jag äter... Hon e toppen! Tycker om henne så mkt! Så synd bara att vi bor en bit ifrån varandra men snart ses vi ju! Den 1 februari åker jag dit... Då blir det kryssning:) VV kryssning ENDAST:)

______________________________________________

Sitter med mitt lilla mellis nu! Ska gå och träna kl 19.15! Fanns inget medelpass idag så de blir medel/puls.. hm ja ja jag får köra så gott jag kan! Var bra musik på passet! hi hi de e ju bra!
Hörs sen

Varit och tränat ett medel/puls pass. kom precis hem! De var ett jätte roligt pass med bra ledare och bra musik. De passet kommer jag absolut att gå på igen!
Träningsvärk i mrrn JA!! :)
Stolt JA!! :)

Kram

FRUKOST:      Havregrynsgröt med linfrö o mjölk + macka med kalkon o gurka  4 P
MELLIS:         2 riskakor + päron  1,5 P
LUNCH:          Qorn bitar med champinjoner, tomatkross och nudlar 6 P
MELLIS:         2 cl citron yoggi + äpple 1 P
KVÄLL:          Havregrynsgröt med linfrö och mjölk + 2 macka med kalkon 6 P
FIKA:              Riskaka med choklad 1,5

ANVÄNDA P IDAG: 20 P
DAGENS MOTION:   Kort promenad + friskis pass medel/puls :)

Kommentarer
♥ Jessica

Hej! Du kanske inte kommer ihåg mig men vi pratade en del på msn än förut. Jag viktväktar ju också. Hittade din blogg och tycker den är rolig att läsa! Prövade woken idag, men är pointsantalet uträknat enligt duoval eller enligt det gamla? kram

2008-01-20 @ 16:18:51
URL: http://shoutoutloud.blogg.se
♥ Jessica

Okej! Bra att det var det gamla, behöver jag inte oroa mig för att jag ätit för mycket! Den var iallafall väldigt god! Tänker inte sätta mig in i det nya, tycker det gamla har fungerat förträffligt! :) Ja jag är fortfarande med i VV, började v.44 igen men har haft ett uppehåll i tre veckor över jul vilket resulterade i +1,9 men jag är nöjd ändå. Min msn är [email protected] om du har lust att skriva! :) kram

2008-01-20 @ 19:29:24
URL: http://shoutoutloud.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback