Frisören idag!

Publicerat. 2008-07-15 | 21:57:52
Idag har jag o Niklas varit o klippt oss i Lidköping.
Jag var så trött på min utväxt och håret var slitet så nu var de verkligen dax, skönt att få de fixat innan jag åker också. Anledningen till att vi åkte till Lidköping är att jag trivs så bra med den frisören och då e man lite rädd för att byta.
Vi åt lite lunch och drog sedan vidare till Kvänum för att säga hej till mina föräldrar, var även inne en sväng på Swegon o sa hej också.
När vi kom hem så åkte Niklas iväg och fiskade med sin bror jag städade lite i lägenheten. Är liksom damm överallt nu när vi grejat, tog bara det värsta, när TV rummet e klart så är det storstädning som gäller...
Skulle städat ut förrådet idag också men Niklas pappas kärra var inte på plats så de sket sig. De går inte in en pinal till i förrådet och de mesta skulle tydligen kastas så de e bara att ta tag i de men som sagt måste ju ha kärra först.

Om en vecka vid den här tiden tror jag att jag sitter och skriver ett inlägg precis innan jag ska gå och lägga mig för att bara några timmar senare åka mot Landvetter för att åka mot Turkiet, det pirrar i kroppen bara jag tänker på det:) Ska bli helt underbart, mindre underbart ska de bli att visa sig i bikini, jag är verkligen missnöjd med mig själv att jag inte lyckades denna gången heller av ALLA JÄVLA gånger jag försökt gå ner i vikt. Men de e bara att gilla läget och ge sig fan på de igen när jag kommer hem. Jag MÅSTE, annars rullar jag snart fram o de vill jag VERKLIGEN inte. SKÄRPNING FÖR FAN ( när mamma o pappa läser detta kommer de skratta) Men jag måste, de e bara att välja, må bra, tycka om sig själv o vara snygg eller att må dåligt se fet ut som en gris och vara ful.... valet är ganska lätt men ändå så vräker man i sig massa skit. De gick käpprätt åt helvete när Niklas kom in i bilden o de märks på oss båda. Kärleken säger jag bara.... Min mage har inte blivit rolig:( uch!!! Det e inte roligt heller när folk påpekar det när man själv vet att man behöver tänka sig för. då blir man så otroligt ledsen innombords:( men jag ska försöka igen! De e för min egen skull INGEN annans!!

God natt!!

EN VECKA KVAR....








Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback