Köket klart...

Publicerat. 2008-07-14 | 22:43:34
Hejsan!
Nu e jag helt slut, jag och Niklas har kämpat heeela kvällen men att få iordning detta med diskmaskinen.
Det var inte så slätt som vi trodde kanske. Dickmaskinen stod i lägenheten bredvid här, Niklas bodde nämligen där innan och när han flyttade tog inte han med den så han skulle ju ta tillbaka den nu, så hon skulle ju ha ett skåp tillbaka på plats där och ja de var kämpigt men nu äntligen är de klart. Detta betyder också att projekt köket är KLART!
Tänkte jag skulle sätta mig här nu en stund och skriva av mig om vad som hänt i helgen.¨
I fredags var de ju sista dagen innan semestern och de kändes underbart, åkte hemåt och gjorde mig klar för färd mot Ulricehamn för att låna Niklas föräldrars husvagn över helgen. Det var bestämt att kl 7 skulle vi träffa några av Niklas jobb kompisar för att äta på ett ställe som heter bryggan och det blev en riktigt rolig kväll.
På Lördagen gick vi upp tidigt att åkte mot Hjo, mamma och pappa skulle på hantverksmässa så vi hängde på, när vi kom fram var Ulrika med familj där också, de satt vid kanten av vättern och väntade på oss med lite fika. Sedan delade vi upp oss killar o tjejer och gick runt och kikade lite. Vi avslutade dagen med att käka pizza på ett ställe i Ulricehamn och en sväng på Hem & Hobby. Niklas och jag åkte till Borås för att hämta Luddis för att sedan åka tillbaka till Ulricehamn, det fullkommligt spö regnade så vi hyrde film o köpte lite godis och kröp ner under varsitt täcke i husvagnen o tittade på film. I Söndags vaknade vi av att Niklas gapade god morgon i förtältet. Vi åt lite mat o dagen bestod mest i att sitta och prata, vi fick också 500:- att köpa saker till köket för. :) Snällt av dom!
Idag vid 11 tiden åkte vi hemåt för att som sagt fixa med lägenheten och se tog verkligen hela kvällen. Vi åkte iof förbi EKO och köpte de där bestickkorgarna att ha våra bestick i nu när diskmaskinen skulle in. Blev riktigt bra. Har varit i Gingri en sväng också, Niklas fiskade och jag sydde en gardin till köket. Köpte lite typ i Hjo på Hem & Hobby. Svart linne tyg och öljetter. Den blev riktigt bra, ska bara sy in den lite:)
Ska ta kort på köket i mrrn när de e riktigt klart, fattas lite små saker som blommor o så:)
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, känner mig inte alls fräsch.
Sen ska jag lägga mig för i mrrn ska vi till Lidköping jag o Niklas, vi ska klippa oss vid 11 och jag ska färga håret och sen ska vi till mina föräldrar en sväng och hälsa på, måste hämta lite mer färg:)

God Natt på er...



Här kommer lite bilder sen vi var i Hjo, lillebror tog korten på mig o Niklas, de blev riktigt fina tycker jag:)


Pappa & sysslingen Albin


Albin igen...


Niklas...


Jag & Niklas...



Mamma & Pappa, bad om att få ta kort med dom men de bara tönta sig, på detta kortet blev mamma bra men pappas Fanta öga kan ju disskuteras:)


Niklas pappa till höger och hans bror Christer...


Niklas mamma, hunden Silver och Niklas brorsbarn Felicia i husvagnen.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback