Lugn dag...

Publicerat. 2008-07-08 | 19:40:53
Hej!

Idag har det inte hänt så mycket, varit på jobbet och idag sålde jag faktiskt också. Roligt.

Åkte och hämtade luddis och gick in en snabbis på ica och köpte youghurt för min var slut.
Idag ringde jag också blodcentralen i Lidköping o sa att jag flyttat men ringde sen till Borås blodcentral och sa att jag vill komma dit istället och lämna blod. Så de skulle skicka efter mina papper från Lidköping o sen skulle de höra av sig.

Idag fick jag ett uppdrag på landvetters flygplats också, roligt!

Fick ett mat tips av en jobbkompis i går som hon hade med i går. Wok som jag tycker e så gott, och detta blev verkligen gott. Mums.
Jag stekte kyckling filé i bitar och kokade nudlar. Sedan fräste jag färska champinjoner, purjolök, vitlök o mini majs. Sedan blandade jag i kyckling och hällde på en paket med extra krämig cocos mjölk och sen tandooripasta! Tandoripastan finns bland den asiatiska maten på Ica, var en burk med lila lock. Man kan också ha den på kycklig filén som den e. Tandorikrydda e riktigt gott!!

Nu ligger jag och luddis och tittar på sjukhuset. Niklas jobbar

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback