Söndagskväll...

Publicerat. 2008-07-21 | 00:54:00
Klockan är 00:46
Har precis renbäddat sängen, Ska bli skönt att få krypa ner när man tagit sig en dusch.
Idag kom vi hem från Ulricehamn, har varit där sen i fredags kväll, var trevligt! Men regnigt såklart.
När vi kom hem plockade vi iordning lite, gjorde den där SaraLee pizzan vi köpte på ICA, sååå god var den. Sedan la jag mig i sängen medan Niklas spelade data o jag stensomnade.
Vid halv 8 åkte vi mot Niklas och deras jaktmarker, Niklas ville visa deras jaktstuga. De var väl mysigt! Fick till och med se en älg och massa rådjur. Niklas blev helt extas och jag bara jaha den var ju fin:) ha ha

Har tagit lite bilder o så som jag tänkte lägga in men gör de i morgon för jag orkar inte nu riktigt!
I mrrn e de upp tidigt som gäller ( om vi nu klarar de med tankte på att klockan e myket) vi ska nämligen rensa förrådet, var o hämtade en kärra förut för att kunna åka till tippen, sen ska Niklas iväg i fiska och på kvällen blir de kräft fiske IGEN, men denna gången ska Niklas pappa Jerry med:)
Tycker de e riktigt mysigt att hänga med. Jag sitter vid elden och sen när de e dags att dra upp burarna brukar jag valna till:)
Hörs i mrrn
God natt & Kram

JUST DE JA, VILL BARA PÅMINNA OM ATT NU E DE BARA 3 DAGAR KVAR:) HA HA HA HA
LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!
JAG E SUGEN PÅ ATT HANDLA I TURKIET, LITE ROLIGA SAKER HITTAR MAN ALLTID, HAR LOVAT NIKLAS ATT KIKA PÅ JEANS TILL HONOM, FÅR INTE GLÖMMA ATT MÄTA HANS JEANS BARA:) MEN ÄVEN TSHIRTS OCH SOCKAR:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback