storstädning & körsbärskräm

Publicerat. 2008-07-21 | 22:38:58

God kväll!!

Nu är packningen i full gång, började lite smått förut med att lägga ner badlakan, schampo, bikini och så...
La även fram lite kläder men som vanligt så tar man med föööör mycke! Får rensa igenom de i mrrn. Tvättmaskinen går för fullt nu också, ska tvätta mina bh och mina vita linnen som ska med:) I mrrn ska de packas färdigt för på onsdag morgon kl 4 senast ska vi åka härifrån... mysigt för morgontrötta Niklas att gå upp då:)

Idag rensade vi förrådet, de blev endel som skulle iväg till tippen, kärran, baksätet och bakluckan var full med skit...
Sedan blev de en sväng till Gingri, jag åkte ganska snabbt hem igen men Niklas stannade för att fiska till kräftfisket som skulle bli av i kväll men blev inte så, Niklas pappa missuppfattade sina söner så de får bli en annan dag.
Jag åkte hem och lagade mat, bakade en rabarber & hallonpaj och körsbärskräm. Jag gick över till grannen om jag fick ta ngra då deras träd e helt rött o de har inte plockat ett bär...

I mrrn vet jag inte vad som händer, ska sova tills jag vaknar och sen plocka lite här tror jag och så klart göra klar all packning:) I mrrn ska vi ha mys kväll har vi bestämt, god mat o mys:)

Här kommer bilderna jag inte orkade lägga ut i går...

God Natt!!

NU E DET BARA 2 DAGAR KVAR!!


Husvagnen...

Luddis...


Niklas...

Frukost....


När ska de sluta.....


Regna...


Lördagsväll på restaurang Bryggan...


Niklas pappa o Kusin



Naturknutte till max, man måste ju ha kikare framme... tvärnit när de e rådjur på marken:) ha ha

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback