Hemma igen...

Publicerat. 2008-06-08 | 20:58:49
Då sitter man hemma igen i Lidköping...

Har varit skönt att vara ledig ett tag nu! Åkte ju till Linda i Onsdags!
Det har varit jätte trevligt i Etuna, blev en riktigt lyckad student. Lägger in lite bilder här under.

Åkte hem från Etuna i Lördags vid 10, skulle varit i Borås med tåget vid 2 men Niklas var ivrig:) han hämtade upp mig i Herrljunga istället:)

Vi åkte hem till hans föräldrar en sväng först och där stod den på gräset, min pärla:) MIN BIL!!
Den var sååå fin! Ny fin ruta, ny kåpa på backspegeln, nya bromsbelägg o skivor ( kanske inte syntes så väl men jag visste ju) ny tvättad och städad och fin innuti, man kunde nästan tro att den var ny!! Jätte glad blev jag. Snäll e han Niklas:) och hans pappa för han hjälpte också till!!

Sen åkte vi till Systemet och köpte lite grejer och sen begav vi oss till hans föräldrar som var iväg med husvagnen eller ja jag vet inte vad man ska kalla det, ha ha de var ute på en åker någonstans. Vi stannade en stund, solade, (jag sov) och sen grillade vi...
Vi åkte hem till hans föräldrar sen och stensomnade i deras sängar

Idag vaknade vi vid tio och sen har vi varit ute hela dagen, skönt väder. Jag somnade i solen men som tur var väckte Niklas mig! Luddis har badat idag också..  kastar men en pinne i vattnet så hoppar han i, han ser ut som en brödlimpa när han hoppar:) ha ha

Åkte mot Lidköping vid fem tror jag, men var jobbigt att åka, jag ville inte åka hem! Jag vill stanna i Borås, jag trivs verkligen där. Vi har pratat lite om att flytta ihop och i så fall blir det jag som drar mig mot Borås,  har börjat söka lite jobb och så, men de e inte så lätt men jag hoppas jag lyckas framöver i alla fall. Swegon e okej men vill inte bli kvar där, jag vill göra massa saker och det e nu man ska passa på när man kan, man måste våga chansa här i livet... och jag hoppas att alla stöttar mig i det för ngt annat vill jag inte höra, jag bestämmer själv vad jag vill göra här i livet...
Skulle jag få ett jobb tänker jag hyra ut min lägenhet, för sälja den tänker jag inte göra....

Nu har vi duschat så nu ska vi lägga oss i sängen och kika på en film...

Kram på er...


Linda...



Jag o Linda.... ( jag ser inte klok ut i den klänningen)


 Lindas vrålåk från skolan, en fyrhjuling som hennes kille gjorde fin:)


Niklas pappa vid husvagnen i går, han skulle servera hundarna mat:)



Luddis kommer springande...


Åhh snygging:) ha ha

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback