Kom igen SVERIGE!!

Publicerat. 2008-06-14 | 17:36:36




Nu är det nära, Sverige ska spela sin andra match mot Spanien och man hoppas ju så klart att de vinner. Ganska segt att titta på fotboll, kanske inte e mina favorit men men, jag får ju mysa samtidigt:)

Vi har precis förberett Flygande Jacob, de ska vi äta i kväll!! Har också gjort rabarber paj, eller ja vi köpte Ekströms färdiga paj som bara var att hälla i en form, den ser riktigt god ut!

Idag sov vi länge... så skönt!

Klockan 2 kom det en tjej och hennes mamma och tittade på lägenheten ju, de tyckte den var jätte fin och de var verkligen intresserade och de verkade helt ok. Klockan sex kommer det en annan tjej, hon har bott i Kvänum. Känns ju lite bättre att man vet vem det e och så. Tror till och med att hennes mamma o pappa bor kvar i Kvänum.

Nu är det bara fyra dagar kvar på Swegon sen ska man sluta, pirrigt är det men jag tycker det ska bli kul! Verkligen och jag och Niklas pratar mycket om vad vi ska göra i hans lägenhet och så. Kommer bli fint tror jag:)

God kväll på er, och håll alla tummar för sverige!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback